Studenternas underbara vecka!!

Fan vad jag är dålig på att uppdatera. Men har man inget att skriva så kan man lika bra låta bli. Annars kan det bli kass kvalité på denna bloggen.
Aja, hela veckan har studenterna i Helsingborg värmt upp inför den stora dagen. Det har varit fest i full fart. Folk har verkligen inte sparat på krutet. Jag tog mig min frihet och testade en studentutgång i tisdags. Fyfan säger jag bara! Det var liksom megaroligt och det kändes som att Helsingborg inte är någon medel-svenssonstad. Jag trodde för en stund att jag var utomlands på en charterresa.

Detta året bestämde jag mig för att fotografera mycket från utspringet från Kärnan och sen slänga upp bilderna här. Men jag orkade inte. Nu i efterhand så hade det varit bra reklam för denna bloggen. Liksom alla vill ju se bilderna från vimmlet i stan igår. Jag hänvisar istället till Mickeys blogg.

Satt idag och läste på Aftonbladet. Fan jag börjar hata den tidningen mer och mer. Jag tror inte det finns någon annan internetsida som har ordet "chock" skrivit i nästan varje artikel. "Nakenchock", "bröstchock", "urinchock", "heterochock", och min favorit "Schulmanbögchock". Får dom verkligen fler besökare om dom skriver "chock" överallt?

Idag blir det väl utgång? Eller någon som vågar sätta emot?

Grattis bror, Idalisa, Rille och och och och och alla andra som tog studenten!


Veckans mening: Bögchock hos polisen i Västerbotten, "dom urinerade varandra i ansiktet och det luktade vanilj".

Kommentarer
Postat av: Mickey J Barczyk

Att läsa aftonbladet är som ett läsa en uppsats skriven av en 10-åring ;-)

2008-06-07 @ 08:58:20
URL: http://mj.barczyk.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0