Om folk bara visste..

Kutade ner en runda i stan med min smörgåstårta på kniven rakt upp i skärmens yttersta kant nervänd uppåt så man såg undersidan på kattens inre organ den hade på svansen. Sen sa jag till mig själv under yttan kan man flyga runt i en hav av grodor som inte liknade varandra. Det var mer som en vanilj liknande böjelse han hade för att han var rädd att krypa fram ur skåpet i hallens mörka väggar. Så han målade om och då blev det plötsligt mer plats åt hans lilla tunga som behövde en stor piercing ner mot knäna som kände sig ensama på väg ner mot himlen.

Så tänk på vad ni äter innan ni stoppar munnen full med ett dusin böjda grodlår.

Helgen? Har precis börjat. Och jag ligger i koma för jag vaknade ur den innan.

Bilder? Nej det blev en stor samling blådårar som fick tugga sitt kiss.

Lampa? Den är tänd så den inte lyser i sin frånvaro.

Katten? Den fick avsalivas för andedräckten borde har gjort den mer vild..

Diablo II? Nej det blev en tredja snigel i lårbensliknande säckar.

Tangentbordet? Svart som natten på dagen.

Hur mår jag egenltigen? Trots min illaluktande andedräckt så får jag mat i stora glas.

Om vi skulle säga som så här att det ska bara vara en liten kusk som egentligen är en vespa i sina glansiga dagar på den tidiga antiloopens mikrofonliknande ögon. Nej du slutar. Kommer prästen då om vi samlar pantburkar nerför gatan? Nej då blir jag munk och äter mig smal på en judes knäskålar. Tänk er att en människa inte snurrar så pass snabbt i vindens PONTARE! hahahaha låt mig dö snabbt så jag kan gå hem fortare till stadens mittpunkt i utkanterna. Det blir lättast så.

Ny design gör att ni bli vilda av den konstiga färgen.

Dagens mening: Lutfisk på min toa.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0