Nattligt inlägg.

Har nu försökt dra ihop ett litet projekt. Men jag hittar inte vad jag behöver. Har idéerna i huvudet och så. Jag behöver alltså en bloggare som är datorintresserad, prylar, elektronik och ja allt möjligt. Även någon som kan koda php bra samt kunskaper inom Flash. Men det är inget måste utan enbart ett plus. Det är ett projekt än så länge men jag vill att det ska utväcklas och bli något stort. Som man i framtiden säkert kan tjäna fina pengar på. Nu i början kan jag inte erbjuda några pengar. Men blir det så att jag får den hjälp jag behöver så blir du som är rätt för detta involverad i allt det ekonomiska. Så som jag ser det nu så har vi goda chanser att lyckas. Inom 1 år ska detta projekt leda till att vi får en månadslön som vi kan leva på.

Jag har redan fixat så det är ett registrerat företag hos skatteverket. Nu ska jag bara komma på ett namn som jag ska skicka till Patent - och registreringsverket.

Alltså om du passar in på någon av följande punkter så tveka inte. Kontakta mig (mailen står längst ner), så ska vi komma överens samt att jag kan ge dig mer info på mina idéer.

(Du behöver inte passa in på allt, räcker att du passar in på en punkt)
- Koda php.
- Flash.
- Pryl-, dator-, prylar-, elektronik-, spelintresserad
- Bloggerfarenhet.
- Internetvana samt tillgång till bra informationsrika forum.

Skulle vara tacksam om jag fick hjälp här. Som sagt leder detta till något stort så är ni involverade fullt ut.

dybowski[snabelA]live[punkt]com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0