Festivalen..

Vilken underbar helg det har varit. En massa folk man träffat samt en jävla massa glada miner. Men det man tänker på mest måste vara vädret. Snö i Sydney och värmebölja i Sverige. Ska man verkligen behöva flytta till London för att ta del av det milda klimatet. Jag är verkligen ingen fanatiker av 30 grader. Det får mig att svettas, och det gillar jag verkligen inte. Dock så är kvällarna underbara. 16 grader. Det är fan så att man kan sova utomhus. Fortfarande har jag inte levt upp till mitt löfte. Att under en Helsingborgs festival sova utomhus. Inget jävla tält eller en sovsäck. Utan gamla hederliga diket vid en väg eller nåt. Ah det får väl komma när man blir äldre så det inte känns pinsamt om snuten kommer och väcker mig.

Om ni föresten såg att vissa karuseller i stadsparken var igång, blinkade och spelade musik så var det inte jag som startade dom med en enda knapptryckning. Föresten så huserar de fetaste efterfesterna, på Söder. Närmare bestämt i svartklubben Golden Roof. Där man får pissa i duschen då någon har skitstora tollar som sätter stopp i dasset. Nej färdigsvamlat. Bob Hund är bästa livebandet som finns!

       





     









Kommentarer
Postat av: claudia

nästa gång får man pissa i vasken... haha

2008-07-28 @ 15:00:28
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: hille

wwiiieee... ska bli underbart... men klarar du värmen??? hehe... ;)

2008-07-28 @ 19:19:21
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0