Torsdagsutgång..

Igår var jag så trött av allt pluggande så jag ville ta en liten paus. Precis då ringer Claudia och frågar om jag inte vill komma förbi till Isabell och snacka lite. Cyklade från Drottninghög till Stattena på 4 minuter. Inget märkvärdigt, men det tyckte mitt svett i pannan att det var så det bara rann. Eller inte.
Efter lite snack och så, kom vodkan in i bilden och det börjades dricka hejvilt samt att vi spelade det där spelet Kampen mellan man och kvinna. Vem vann? Den som var ensam kan jag säga. För vem vet inte vem Bismarck är, vem vet inte vad man gör när man mockar. Ah en massa kvinnofrågor som jag svarade rätt på. Medans tjejerna inte kunde ett smack. hahahaha ;).

Sen så stack vi ut till Zoo Bar. Fullproppat med en massa festgalna människor och en trött hund. Kom hem först vi kl. 04:00 tog en lång omväg hem. =)

Idag är det nya tag. Hör av er om ni är sugna att festa. Puss hej.

Kommentarer
Postat av: claudia

jag visste iaf vad R betyder på växelspaken hahaha

2008-08-24 @ 18:08:59
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0