Skolan...

Börjar bli lite jobbigt med skolan nu. Programmeringen är största problemet. Liksom ord som bara svenskar förstår. Men vi skåningar? När fan ska vi bli befriade från Sverige? Hade varit så mycket lättare med allt.
Har iaf. klurat ut hur man gör en kalkylator där man kan räkna addition, multiplikation, subtraktion och division. Sen ska jag bara slå ihop det till ett program så har jag min egna lilla kalkylator. Jag ska iaf. inte fortsätta med programmering B nu direkt utan ska nog hoppa på Nätverkskommunikationen. Så man lär sig att hantera ett nätverk.

Ingen som är sugen på London till oktober? Glo nån Div. 1 fotboll och festa. Lärde ju känna lite folk därifrån när jag var på Napa. Vore kul att träffa dom igen samt att kolla på London lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0