Valborg!!

Missade gårdagen pga. ett konstant glädjerus. Satt och njöt över att HIF vann mot bönderna 6 mil söderut. Men samtidigt är jag öm i hela kroppen. Världens lårkaka utan något blåmärke.. Sen känns det även som om jag har gjort typ 1000 situps. Spänner som fan i magen och så gör det ont samtidigt. Men jag ska inte gnälla.

Pollensäsongen har dragit igång. Det känns som fan i ögonen och näsan. Kunde man inte haft ont i foten istället? Alltså så ansiktet får vara ifred. Det är obehagligt att behöva snyta sig var 5 minut. Trots att jag ska hålla mig inomhus så drog jag och Linus iväg till Väla. By fot. Tog oss mer än 2 timmar att gå båda riktningar. Men skönt var det. Kolla på åkrarna som låg............ Ja för jag är från Klippan så jag älskar åkrar. Åt helvete. Jag skulle aldrig gå ut igår. Jävla pisse fisse.

Ska iväg snart. Handla lite kläder, alkohol (jag och S:et ska bli bögar för en kväll, med en massa bögdrinkar). Sen ska jag även fixa ed Jonas kamera som jag råkade tappa i golvet på bowlingen.

Fyfan vad min blogg börjar bli tråkig. Men det har jag något att beskylla för. Mitt nya tangentbord. Känns liksom inte som mitt gamla inknappade, vita tangentbord från min första dator. Det är liksom 9 år gammal. Med mediaknappar och sjukt mycket snusk mellan tangenterna. Men det får leva kvar. Ska ha det till min serverdator.

Denna video är från en naturfilm från 70-talet. Sjukt rolig om ni frågar mig.


Dagensmening: National Treasure i nice kvalle. Jag får väl vakna då..

Kommentarer
Postat av: izzzzza

partyparty ikväll=)

2008-04-30 @ 14:07:44
URL: http://isabellhbg.blogg.se
Postat av: hille

nedräkning till cypern nu... och massa annat=) har ni hittat några fler som ska med?

2008-05-01 @ 13:44:23
URL: http://hileasoltun.blogg.se
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-05-01 @ 19:21:13
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0