Lördags uppdatering.

Sitter nu och skakar på lördag morgon. Men vadfan gör det? Helsingborg en fredagkväll och det är löning, vad händer då? Smockfullt på Steakhouse. Gick förbi där och kollade läget. Så kom vakterna fram till mig och sa att jag var välkommen in igen. Eftersom jag skött mig bra iom. portningen. Så in igen och stället blev vilt. Hallå? Jag är tillbaka skrek jag och så gick musiken igång. haha Fantasi, någon?
Innan dess var jag på bowlinghallen och kollade när alla bowlade samtidigt som jag drack Pinsang Ambon med mjölk. Hög kvinnofaktor. Men det skiter jag i. JÄVLIGT GOTT ÄR DET! Sen blev det tura på hög nivå. Fyfan de nya båtarna är inte samma sak om Sundsbussarna. Liksom inte samma charm.

Idag ska det läskas 7-up. Sen ska jag väl ut och jogga en runda imorgon och titta på alla fåglar som kommit hem från afrika.. FET CHANS! Slå en pling jag är igång idag.

image60

Nya tag!!

Kommentarer
Postat av: ACPA

Jogga?

2008-04-27 @ 10:05:05
URL: http://acpa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0