HELSINGBORGS IF!!!!!

Äntligen Allsvenskan. Äntligen nya nervpirrande matcher framför oss. Igår var det premiär för HIF borta mot Sundsvall upp i Finland. Visste ni det att vi i Helsingborg har närmare till Amsterdam än till Sundsvall. Bedrövligt att vi måste tillhöra Sverige.
Jag, Linus, han och Siri satt hemma hos Linus innan matchen och förkröka innan det bar av till Drottninghögs puben. Faktsit riktigt fräsch kvarterspub. Till min stora glädje har dom inga darttavlor så bönderna håller sig borta.

Det blev vinst för HIF och det vankades spritladdad natt hemma hos Linus. Vi drog med oss lite kvartersungdomar för att visa dom lite kultur. Gott att fler och fler på 254 håller på HIF på ett lite mer hardcore-sätt.

Hela helgen har varit en lång fylla. Man blev skogsfull både fredagen och lördagen.
Fredagen minns jag inte så mycket av men lördagen, bowling och fylla. Hur slutar det? 0 0 0 0 0 X 0 0 0 X på min resultattavla. S:et blev så arg att han stampade fötterna i golvet som ett litet barn. Det var sjukt roligt samt att han inte fick handla något i baren.

Såja. Nu har jag börjat blogga sämre och sämre. Är nog bara för det jävla långa uppehållet på blogg.se.

Gårdagens ord: Berlinmuren.
Gårdagens låt: Pogues - Dirty Old Town


Spritladdning

På Linus veranda. Skönt väder.

Isa Claudia

Isa och Claudia hos Marcin

Jag och Idalisa

Jag och Idalisa hos Marcin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0