Crom Bar Helsingborg..

Jag låg igår på natten och tänkte. Kunde fan inte somna. Jag tänkte på dessa jävla vakter på Crom Bar. Där är några st. som jobbar där som vakter men två st. utmärker sig speciellt. De ska tydligen vara bröder. Jag tror båda bor kvar hos sina föräldrar trots sin ålder på.. Ja vad kan man uppskatta dom till? Den ena är väl 30 och den andre 25? Det känns som att dom inte lämnat boet än.

Varför har jag då tänkt så mycket på dessa två herrar? Ja för det första så spelar dom nån jävla maffia. Portar folk för att dom känner för det. Betalar pengar för att få folk spöade. Men ingen tar emot deras smutsiga tjugolappar.
Sen har dom vid två tillfällen misshandlat mig.
Första misshandeln skedde i samband med att jag och en kompis hamnade i gruff med 3 andra killar. Det visade sig att en av dom 3 killarna är bror med pattesugarna. Då kommer dom bakifrån och ger mig en KRAFTIG omgång. Vakter ska endast stoppa slagsmål ev. gripa ifall det behövs för att sen inkalla polisen. Men nej. Här ströp mig den äldre vakten så jag tappade medvetandet. Sen stal han även min mobil. Behåll du lånemobilen. Hoppas du är nöjd med ditt kap från tiden då man inte hade färgskärm.

Den andra händelsen var 1 månad sen. Jag stog bredvid Crom Bar och snackade med kompisar kl. var över 03:00 så stället hade stängt. Det utbryter ett fylleslagsmål ungefär 3 meter ifrån mig. Jag ser hur folk ligger i en hög och bara ligger.. Det såg jätteroligt ut. Så ser jag att vakterna springer ut från Crom Bar för att stoppa det. Jag tänker.. "Jag får nog backa för annars kommer jag bli inblandad" Jag backar några steg, jag står nu ungefär 5 meter ifrån och skrattar åt det hela då det fortfarande ser roligt ut. Då hoppar den yngre vakten på mig med sin bror i eftersläpp och vevar för fulla muggar med sina batonger. "Jaha, vad ska jag göra" tänker jag. Så jag springer och dom efter mig. Jag har ingen smidig kroppshydda. Men fan att jag sprang ifrån dom. Sen gör jag en dum manöver och springer in bland folk som ska på bussen. Så jag blir stoppad och hinner förbi hela kön men då kommer han andra vakten som springer på andra sidan av bussen och drämmer till med batongen så jag faller. Och så börjar hela processen igen. Inför sådär 40 vittnen som ser hela misshandeln.
Dom blev tydligen arga för att jag skrattade.
"Hånskratta inte åt oss".. Sa han äldre. Ja men se då till att inte spela Allan. Alla hånskrattar åt er idiotjävlar!!
Sen småjoggade dom in på Crom bar för att byta om till civilkläder, så dom kunde lämna platsen. Precis då kommer farbror blå och stoppar dom.

Folk har även sagt att dom får betala typ 100 kr mer om dom inte är omtyckta av vakterna för att komma in på Crom Bar. Det kostar 20 kr att komma in där.
Undrar vad ägaren tycker om det? Är han medveten att folk bojkottar Crom Bar pga. vakterna?

Ah kände att jag behövde få ut detta. Tack för er som orkat läsa hela.. =)

Föresten så har jag gjort en anmälan för båda gångerna dom har misshandlat mig. Går detta ens inte till tingsrätten, då får det bli JO-anmälan. Dom ska fan inte gå fria från detta.


Kommentarer
Postat av: Hille

nog för jag visste om slagsmål och så, men inte at det va så... fy för faen... låt dom inte gå fria!!!

BOJKOTT!!!!!

2008-04-03 @ 16:02:45
URL: http://hileasoltun.blogg.se
Postat av: claudia

jävla debile!!! aldrig att jag sätter min fot där tills de bytar ut kräken...

2008-04-03 @ 18:39:00
Postat av: Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen)

"Föresten så har jag gjort en anmälan för båda gångerna dom har misshandlat mig. Går detta ens inte till tingsrätten, då får det bli JO-anmälan. Dom ska fan inte gå fria från detta".

Verkligen bra!

2008-04-04 @ 02:04:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226
Postat av: aaaa

Alltså det du skrev om 100 kr extra för att komma in! betala dem detta? jävligt komiskt isåfall! Sen den andra saken och den är: Varför går du ditt fortfarande? bara bönder/drägg/skabb(och då menar jag eksem liknande virus eller va fan det är) där!

2008-04-04 @ 11:30:05
Postat av: Baybare

aaaa: Det med 100 kr extra är får folk betala som inte är omtyckta.. Alltså blir det 120 kr för inträde.
Och nej jag går inte inte till Crom Bar. Jag stod utanför och snackade med polare som skulle ta bussen hem. Har inte varit på Crom sen förra året. Med undantag på julafton då vi har julfest med polarna.

2008-04-04 @ 11:41:00
Postat av: Karpstryparn

Fy faan för vissa vakter, det är sådana här avskum som förstör för de vakter som är bra. Bort med asen!!!!

2008-04-04 @ 14:48:24
Postat av: set

du vet vad som kommer hända dom haha

2008-04-05 @ 14:33:04
Postat av: almir

samma sak hände mig nu i fredas faktist att 2vakter hoppade på mig jag gjorde en anmälan och polisen sa att jag skulle få papper hem den här veckan

2008-04-15 @ 22:56:09
Postat av: Becca

Tycker att det som sker där ska som du gjort anmäla det och sen gå med pappret till ägaren som äger stället, Vissa och förklara för honom vad det e som pågår där.. Då kanske det öppnas upp ögon och Ägaren kanske får det bättre. Han kan ju ha hört något,men att vakterna har sakt nej, men har du papper och att du kanske få tag på fler som blivit dömnda av dom eller betalt extra,misshandlad osv och ni går ner eller få tag på honom,träffa han privat så kanske det snart kan börja hända något. För till sist kan det sluta med att de misshandlar någon som dör,som inte har ett starkt syke.. Vakter med våld, ska ut så e det bara..

2008-04-15 @ 23:15:03
URL: http://mebecca.blogg.se
Postat av: Hugo

Är ni helt dumma i huvudet eller?



För det första så "ingen rök, ingen eld" För det andra så svarar ni och hör endast en persons version av det hela. Vad jag vet så är DU ingen duvunge som sitter hemma och är snäll och för det andra så är det dags att vakna upp och växa till sig och ta sitt ansvar för vad man gör själv!

Sluta för fan att skylla på andra och skaffa dig någon annan sysselsättning än att polisanmäla vakter i stan! Det här är ju inte första gången du hammnar i trubbel med vakter eller hur?.................







2008-07-17 @ 20:36:12
Postat av: Baybare

Hugo.. Du har snart mail i din låda..

2008-07-18 @ 10:31:47
URL: http://baybare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0